چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

تقدیم به شهدای سبز ایرانزمین

بابایی یادت می آد قصه می گفتی قدیما

حالا اینبار من می خوام قصه بگم برا شما

قصه من، قصه پرچم شدنه

قصه پر نزدن، قصه پرپر زدنه

تو نبودی اما

سبز بودم بابا

ادامه مطلب ...

شبی شیرین بزد فریاد

شبی شیرین بزد فریاد، که ای شیرین ترینفرهاد

و ای خسرو ترین شمشاد صدای تیشه ات آباد 

منم لیلای دلبندت که دل خون است و پا در بند 

تویی عاشق ترین مجنون ولی در بیستون آزاد

ادامه مطلب ...

سایت بانگ راه اندازی شد

وبنا - بانگ سایتی جهت ارسال و مشاهده اخبار همانند سایت بالاترین یا دنباله است که به تازگی راه اندازی شده. تفاوتی که این سایت با دیگر سایت های مشابه دارد در نحوه ارزش گذاری و ویراستاری مطالب است. عملکرد بانگ بدین صورت است که بعد از ارسال مطالب از سوی کاربر، مطلب ارسالی به بخش مطالب پیش رو ارسال می گردد و برای همه بینندگان قابل رویت می شود. بینندگان می توانند مطالب را مطالعه کرده، نظرات خود را بیان نموده و به آن رتبه دهند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.baang.ir مراجعه کنید.

دو تغییر در بخش پیوندها و موضوعات مطالب بلاگفا

وبنا - سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا امروز اعلام در بخش پیوند ها و موضوعات وبلاگ تغییراتی اعمال شده است. در بخش اخبار بلاگفا نوشته شده است "تغییراتی در دو بخش مدیریت وبلاگ اعمال شده است تا کاربری آنها بهبود یابد. اولین تغییر مربوط به بخش پیوندهای وبلاگ است. یکی از نیازهای کاربران امکان درج پیوندی جدید در میان پیوندها بوده است. قبلا امکان درج پیوند جدید در ابتدا و انتهای فهرست پیوندها وجود داشت در امکان جدیدی که به این بخش اضافه شده است امکان درج خطی جدیدی در هر جای فهرست پیوندها فراهم شده است. با زدن دکمه «درج خط جدیدی زیر خط جاری» پیوندهای زیر خطی که کاربر در حال ویرایش آن است یک خط به پایین رفته و خط جدیدی برای نوشتن توضیحات و پیوند فراهم می شود. اینگونه تنظیم فهرست پیوندهای وبلاگ آسانتر خواهد بود." در ادامه خبر بلاگفا با توجه تغییراتی در بخش موضوعات وبلاگ نیز نوشده شده "در تغییر دیگر در بخش موضوعات مطالب وبلاگ امکان تغییر موقعیت و جایگاه هر موضوع در فهرست موضوعات مطالب وبلاگ فراهم شده است. برای مثال کاربر می تواند موقعیت آخرین موضوع تعریف شده را به شکلی تعریف کند تا در ابتدای فهرست موضوعات یا در جایگاه دلخواه او نمایش داده شود. در صورت عدم ورود جایگاه برای هر موضوع یا ورود جایگاه یکسان برای چند موضوع ، فهرست موضوعات براساس تاریخ تعریف مرتب و نمایش داده خواهند شد."

رابطه اعترافات و بروز شدن وبلاگها و داستانهای استالینی

بعد از برگزاری چندین جلسه از دادگاه اغتشاشات اخیر و شنیدن اعترافات پیر و جوان و بزرگ و کوچک و اینکه با تعجب می دیدیم که متهمان وقتی در جایگاه دفاع می ایستادند بجای دفاع از خود به دفاع از بازپرسین خود پرداخته و چه بسا بیش از کیفر خواست خود را گناهکار می دانستند

ادامه مطلب ...