چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

در سینمای تو (غزل امروز)

جانا، مگر طبیب، دانَد دوای تو؟

پرسد چرا ز من؟ درد از کجای تو؟

 

پاسخ دهم  کجا؟ رفتی تو تا کجا؟

من خود کجا و کوش پس التجای تو؟

 

گویدچه خورده ای؟ مُرده که زنده ای؟

سیما نشان دهد "راز بقای" تو !


ادامه مطلب ...

چه خبر؟

قسم به آب و آینه روزی زلال می شوم!

سبک جدید  نو و بدیع زلال رسما در تاریخ دوم بهمن 88 بوسیله دستان قدرتمند دادا بیلوردی، متولدشد

من افتخار آشنایی با ایشان را در وب سایت جامع ادبی ایران (بیت) پیدا کردم و با این سبک به مرور آشنا شدم در 18 آذرماه 89 اولین مشق خود را به سبک زلال تقدیم ایشان کردم که مورد استقبالشان قرار گرفت و امید است بزودی زلال شوم 

(در ادامه اولین زلال مرا بخوانید)

ادامه مطلب ...

ما که ذرات اتم بشکافتیم

یا علی گفتیم ودندان ها شکست
یعنی حرف حق چنین آید بدست
هر که از حق مسلم دم زند
جنگ سردی هم نشد تحریم هست

ادامه مطلب ...

آزمون


آزمون ، درس چی؟ کرب و بلا

هرکه آموخته دستش بالا



آزادگی چیست؟ بندگی یعنی چه ؟

از بهر چه کرد رو به میدان مولا ؟

شمر منبری

محرم آمد و یکبار دیگر
جناب نوحه خوان بالای منبر

میان نوحه اش خنجر کشیده
سر قاسم و اکبر را بریده

ادامه مطلب ...

گشت ارشاد (شعر طنز)

به آن نسبت که ما نسبت نداریم

 در ارشاد هم بلا نسبت نداریم

 

از آن گشتی  که بر گشت  کرد مارا

شبی ارشاد لازم شرمساریم

 

خجل از آن همه اخلاق زیبا

و مانورعظیم اقتداریم

ادامه مطلب ...