چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

چی بگم

مجموعه ای از تهوعات و تنقلات یک مغز

این دلیران ترسو

این دلیران کز دو مو ترسیده اند!
گر امیرند از چه روترسیده اند؟

گر که خون خویش را افشانده اند
ازچه از رنگ لبو ترسیده اند؟

روزی گر غوص به اروند زدند 
پس چرا از آب جو ترسیده اند؟

ترکش از زانو و ران بیرون کشند
زیر تزریقات ولو ترسیده اند!

خاطره از جنگ تمساح گفتگان
دیدم از اردک و قو ترسیده اند

مار و افعی را شکارش کرده و 
موشی چون آمد جلو ترسیده اند

نعره ها بر سر شیران زده و
از صدای بق بقو ترسیده اند

چه شبیخون به گلوگاه زدند
وقتی از باد گلو ترسیده اند

صبح روشن ادعایی تازه و
شب تاریک از لولو ترسیده اند

آنقدر که حرفشان تکذیب شد
دیگر از هر گفتگو ترسیده اند

گفتم آنان از خدا که هیچوقت
هیچ گاه از آبرو ترسیده اند؟

گفت ساکت شو که ساکت می کنند
آنچنان  ازشعرتو ترسیده اند

نظرات 73 + ارسال نظر
ابوالقاسم حیدری چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ق.ظ

درود

ایمان عزیز بسیار زیبا وخواندنی بود دمت گرم وسرت خوش باد مدتی است که نمیتوانم وارد سایت جامع ادبی بشوم خواستم ببینم شما هم چنین مشکلی دارید یا نه
کوچک شما فانی

مشکل سایت جامع ادبی حل شد

شعر زلال یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.sherezolal101.blogfa.com

با سلام و احترام بر خدمت شما زحمتکش عزیز عرصه ی ادب و هنر
و با سپاس بیکران بر آفریدگار دانا و توانا که مهلتی مقرر فرمود تا مدام از کلام شیرینتان بنوشیم و لذت ببریم.

با چند زلال کوتاه از شاعرانی زلالدل به روز و منتظر نقد و نظرات هستیم.

یک دلیر مرد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ

کس شعر

دلیر مردان را سه صفت لازم است که در تو نبود
1. با ادبند
2. نام و نشانی دارند
3. صفات خود را به دیگران نسبت نمی دهند

دلیر مرد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

بدبخت عوضی زمانی که ما نام ونشان داشتیم شما کارهای دیگری انجام می دادیدامثال شما هستید که باعث می شوند نامی از ما برده نمی شود اجدادو نصب من کسانی بوده اند که پدران شما جرات نفس کسیدن با آنها را نداشته اندمن تا نسل هاقبل از خودم را می توانم نام ببرم که از نسل هخامنش کبیر هستیم تو حتی می توانی نام دو تا از اجدادت را بگویی!
من از خودتان گرفته ام که با هویت مجهول پیام بدهم.
ضمنا تو خودت با این شعر مسخره ات ادب داری که به من می گویی!

خوب حالا که اصرار می کنی با اینکه از لحنت معلومه که اهل بحث نیستی ولی چند نکته برام جالبه
1. کدام بیت این شعر به تو برخورد
2. آنانکه از دو موترسیده اند .. در واقع انتقادیست به برخودهای ایضایی با حجاب و مردم اگر آنکسی که ادعا می کنی هستی را در خوابت هم دیده بودی می دانستی حجاب در قوانین هخامنشیان جاری نبود و بعد از اسلام و به همراه اعراب به ایران آمد
و ترسو کسی است که از دنیای مجازی به دیگران توهین می کند پیشنهاد می کنم اگر روزی مرد شدی و خود را شناختی چه عرب و چه ایرانی بودی فقط وقتی به کسی توهین کن که درچشمانش نگاه کنی و ببینی ازت بر می آید که اینکار را بکنی
اینکه تو می توانی تا نسل ها قبل خودت را نام ببری مرا بیاد حکایت ملا نصرالدین انداخت که می گفت همینجا مرکز دنیتست باور ندارید خودتان متر کنید
قطعا اگر کسی باور نکرد اسمهایی که می بری درست است باید خودش خلافش را ثابت کند
راستی برای انسان بودن و آزاده بودن نه نیازی به هخامنشیان است و نه نیازی به اجدادت روی پاهایت به ایستی کافیست

دلیر مرد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

بدبخت عوضی زمانی که ما نام ونشان داشتیم شما کارهای دیگری انجام می دادیدامثال شما هستید که باعث می شوند نامی از ما برده نمی شود اجدادو نصب من کسانی بوده اند که پدران شما جرات نفس کشیدن با آنها را نداشته اندمن تا نسل هاقبل از خودم را می توانم نام ببرم که از نسل هخامنش کبیر هستیم تو حتی می توانی نام دو تا از اجدادت را بگویی!
من از خودتان گرفته ام که با هویت مجهول پیام بدهم.
ضمنا تو خودت با این شعر مسخره ات ادب داری که به من می گویی!

متاسفم اینقدر خار و ذلیل و حقیری که عقده های پنهانت را اینگونه می گشایی
برای شناختن پدرت توصیه ای ندارم ولی برای بهبود خود برو دکتر

دلیر مردلر محمدتقی میرزاونداز اند چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

بی پدر بی ناموس مگردستم بهت گیر نکنه

من که جای مشخصی دارم تو فعلا مشکلاتی داری که بهتر حلشون کنی
از اینکه اسمت رو نوشتی هم ممنونم ولی سری بعد اسمت رو در فیلد نام بنویس و در قسمت نظرات نظرت رو

دلیر مردلر محمدتقی میرزاوند چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

من سایت دلیر مردان لر را دارم و این نوشته ات سراسر توهین به دلیر مردان لر است.و مشخص شد که کسی که سراسر توهین به مطالب من ارسال می کرد کسی جز تو نبودی جناب بی ناموس تو امثالت با کمک برخی آدم شده ایدبی اصالت - بی خانواده مشخص است کسی که بی حجابی را ترویج می کند خانواده اش چطور است.

این که آدم ساده لوحی مثل تو با این افکار بچه گانه و احمقانه و با معلوماتی در حدی که فکر کنه شجره نامه اش را تا هخامنشیان (2500 سال) حفظه (یعنی بیشتر از کل مورخین جهان) و در عین حال ادعا کنه لر هم هست (یعنی هخامنشیان لر بودند) نمی تونه خودش سر خود با من دهن به دهن بگذاره معلومه
تعجبم اگر اجیری اون دیگه کی بوده که تویی رو اجیر کرده یک ذره از خودت وجود نداری تو یه پیام مال هخامنشی دستته و تو یکی دیگه مال لرا سر تا پای خودت هیچ
وقتی فکر می کنم می بینم حالا تو شعور خوندن پروفایل مروفایل نداری ولی اون که تو رو اجیر کرده قطعا می دونسته من بیست ساله شغلم برنامه نویسیه و اراده کنم از طریق آی پی (این رو هم در آینده می شناسی) می آم رو سیستمت و می ترکونمت پس وقتی چیزی بهت نگفته یعنی به کل اسکولت کرده
در ضمن تو اگر از کنار سایت هم رد شده بودی اولا اینقدر عین زنهای جنده پتیاره نبودی ثانیا این رو می دونستی که هرکی بره روی سایت دیگه پیام بگذاره آدرس سیستم و اشتراک اینترنتش از طریق ای پی به دست می آد

کوچولو می دونم خیلی دوست داری یکی فحشای خیلی آبدار نثارت کنه ولی من وقتم مهمتر از اینه که ترتیب تو رو بدم سری بعد توپت بیافته اینجا فقط توپت رو جر می دم
خدا کنه فهمیده باشی گرچه بعیده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

بابای هخامنشیت لر از آب در اومد

ناشناس سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام آقای میرزاوند دمت گرم دوستت دارم

ناشناس دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام اقای میرزاوند فرزندی صیفور داره اسم نیاوردی اسمش آقلی هست نام فرزند آقلی سجاد هست

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی شی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

هی جناب ..پدرمن یا بابای من عبدالحسین و من افرادی هستیم که فکر نکنم بتونی با ماها روبرو بشی این نوشته هم که تابلو که در مذمت گشت ارشاد نوشته شده که با بی حجابی برخورد میکنه شاید یک نفر یک موقع عصبانی باشه و یک چیزی رو بنویسه و من هم اون موقع اشتباه برام بوجود اومد و سایتت کنار سایت من بالا اومد
در ضمن تو که اینقدر ادعای ادب و هنر داری چرا شروع به چرت و پرت گفتن کردی به جای اینکه این نوشته ها رو پاک کنی
در ضمن این چند پیام بالا رو هم من ننوشتم

سلام
من مدعی چیزی نیستم و چیزی را هم شروع نکردم
از آشنایی شما هم خوشحالم
گرچه اینکه نتوان بعضی از مردم را به هر دلیلی دید ناراحت کننده است
با اجازه شما دوست بزرگوار من سلامتی خود را بیست و چند سال پیش فدای این کردم که امروز بتوان همه مردم ایران را در ترازویی یکسان دید و سنجید و قیاس کرد
قانون کتابی است که نوشته شده تا همه به آن احترام بگذارند و هر اصطلاحی یک تعریف مشخص پیدا می کند به عنوان مثال عقیده سیاسی مفهومی می یابد که داشتن آن و بیان آن کاملا آزاد است و البته این نوشته هرگز در زمره تعریف سیاست قرار نمی گیرد و نامش انتقاد از نوعی رفتار اجتماعیست و باز همان کتاب قانون هر شخصی را آزاد می داند تا از رفتار دیگری انتقاد کند مانند شما که منتقد نوشته ای از منید و من ممکن است منتقد رفتاری از هر کدام از مسئولین یا مردم باشم بهتر است به حقوق هم احترام بگذاریم، نه؟

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی شی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

عبدالحسین پدرمن یا همان به قول خودت بابام عبدالحسین و من و برادرام کسایی هستیم که نمی تونی با ماها روبرو بشی
این به قول خودتان شعر یک شعر تماما سیاسی در توهین به مسئولین امربه معروف و نهی از منکر است که به عنوان نیروهای ارشادی جامعه امروزه فعالیت می کنند چه در مقابله با بی حجابی ها و چه در مقابله باغیره و من کاملا مضمونش را دریافتم امثال شماها که طرز بیان و ادبتان اینگونه است صحبت از آزادی می کنید چه کسانی غوص به اروند زدند و ترکش ها رو از بدن درآوردند جانبازان دفاع مقدس بودند یا از رنگ لبو ترسیده اند که منظور از رنگ لبو همان سرخاب و رژلبه. شما باید مشکلاتتان را حل کنید!

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

عبدالحسین پدرمن یا همان به قول خودت بابام عبدالحسین و من و برادرام کسایی هستیم که نمی تونی با ماها روبرو بشی
این به قول خودتان شعر یک شعر تماما سیاسی در توهین به مسئولین امربه معروف و نهی از منکر است که به عنوان نیروهای ارشادی جامعه امروزه فعالیت می کنند چه در مقابله با بی حجابی ها و چه در مقابله باغیره و من کاملا مضمونش را دریافتم امثال شماها که طرز بیان و ادبتان اینگونه است صحبت از آزادی می کنید چه کسانی غوص به اروند زدند و ترکش ها رو از بدن درآوردند جانبازان دفاع مقدس بودند یا از رنگ لبو ترسیده اند که منظور از رنگ لبو همان سرخاب و رژلبه. شما باید مشکلاتتان را حل کنید!

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

واقعا دیگه مسخره شده هر کس از راه می رسه برا خودش یک سری چرت و پرت میگه و اسمشو شعر میذاره حتما تو توهم خودشونو با شاعران نامی ایران در گذشته مقایسه می کنند شاعران نامی مشخصند و همه آنها را می شناسند چه اشعارشان در کتب ها نوشته شده موقعی که جانبازان و نام آوران و شهیدان که امروز شماها بر علیه آنها شعر میسرایید برای دفاع از نوامیس شما به رود اروند کنار برای مقابله با دشمن بی باکانه می زدند کشته شدند تا امروز اینها!!(گرغوص به اروند زدند از چه رو از آب جو ترسیده اند) یعنی از نظر اینها جانبازان و نام آوران دفاع مقدس باید آب جو و مشروب بخورند که دلاوریشان اثبات شود!!!راحت بنشیند و شعر بر ضد آنها بسرایند و بگویند ازعابرو نترسیده اند که با بی حجابی برخورد می کنند یعنی خودشان مشکل دارند من اگر مسئول بودم این سایت رو فیلتر می کردم
این افتخار من است که عبدالحسین پدر من نیز مانند سایرین دلاور در زمره جانبازان دفاع مقدس است پدر من عبدالحسین 71 سالشه و اون جای پدرشماست!من هم آن موقع شما را ترازویی سنجیدم و به دو تن از دلیران میرزاوند به نام ساکی میرزاوند و پتول میرزاوند رسیدم که در موقع قاجاریه زندگی می کردند! که سایتم راجع به آنهاست و این به قول خودتان شعر با زندگی آنها مربوط می شد که من آن را اشتباه گرفتم.حالا اگه از دشمنان اینها و من هستی که در تهران راحت نشستی به شهدا و جانبازان توهین می کنی و با تو کاری ندارند اگه آدرست نزدیکم بود اونوقت مرد بودن مشخص می شد شماها به جای اینکه تمرکز فکریتان بر روی کارهای محوله تان باشد تا روزی درست بخورید به فکر سراییدن شعر! توهین به شهدا و جانبازان هستید لااقل اگر نمی خواهید کار کنید کنار بروید و جایتان را به افرادی تلاشگر بدهید که روزیشان با تلاش است نه اینکه مفت خوری کنند
آدرست مشخصه کدومه!!یه شماره تلفن بذار رو صفحه بذار تا مشخص بشه!
در ضمن آدرس من تهران پلاک پنج نیست که از طریق ایمیل فرستادی! من مرد مرد هستم و آدرسم را هم درست از طریق ایمیل گرفتی شما اون نبودیید!!

شما چقدر این شعر بهت فشار آورده
می تونی بگی شما کجای اروند رود جنگیدی؟
ولی من می تونم بگم
چون هم قسمتهایی از من هنوز کنار قلعه ی شیخ خزعله و هم یک تیکه سرب هنوز توی مچ دستم گیره
اونهایی که اونجا دور و بر من بودند دنبال موی مردم راه نمی افتادند
من معترضم به گشت ارشادی که طی سی سال گذشته حتی یک نفر رو هم نتونسته ارشاد کنه و فقط دست آویز شیطنت ها شده و اینکه فساد داره از سر و کول این مملکت بالا می ره یا از بی عرضگی اساتیده یا از بی نتیجگی این نوع روش ها و بعیده کسی این رو ندونه
اتفاقا من از عده ای که به اسم دین و ایمان دارند می چاپند مومن ترم
آدم مجازی ای هم نیستم و برعکس شما که گفتید نمی شه دیدتتون من رو راحت می شه دید
به برکت مینهای جامونده توی خور فعلیه خانه نشینم و هیچ وقت بیرون نمی روم
میدان آزادی تهران محل اجدادیست و تقریبا درختهایش هم خانه من را می شناسند
چون تمایلی به داشتن مزاحم تلفنی ندارم جسارتا تنلفن نمی دم ولی اگر شما تلفنتان را مرحمت کنید زنگ می زنم آدرس دقیق می دم خدمتتان
با ایتهمه نظر شما ارزشمنده و من باز هم حاضرم آنرا بخوانم
و
سال نوی شما مبارک

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

واقعا دیگه مسخره شده هر کس از راه می رسه برا خودش یک سری چرت و پرت میگه و اسمشو شعر میذاره حتما تو توهم خودشونو با شاعران نامی ایران در گذشته مقایسه می کنند شاعران نامی مشخصند و همه آنها را می شناسند چه اشعارشان در کتب ها نوشته شده موقعی که جانبازان و نام آوران و شهیدان که امروز شماها بر علیه آنها شعر میسرایید برای دفاع از نوامیس شما به رود اروند کنار برای مقابله با دشمن بی باکانه می زدند کشته شدند تا امروز اینها!!(گرغوص به اروند زدند از چه رو از آب جو ترسیده اند) یعنی از نظر اینها جانبازان و نام آوران دفاع مقدس باید آب جو و مشروب بخورند که دلاوریشان اثبات شود!!!راحت بنشیند و شعر بر ضد آنها بسرایند و بگویند ازعابرو نترسیده اند که با بی حجابی برخورد می کنند یعنی خودشان مشکل دارند من اگر مسئول بودم این سایت رو فیلتر می کردم
این افتخار من است که عبدالحسین پدر من نیز مانند سایرین دلاور در زمره جانبازان دفاع مقدس است پدر من عبدالحسین 71 سالشه و اون جای پدرشماست!و شما مانند یکی از فرزندان او هستید من هم آن موقع شما را ترازویی سنجیدم و به دو تن از دلیران میرزاوند به نام ساکی میرزاوند و پتول میرزاوند رسیدم که در موقع قاجاریه زندگی می کردند! که سایتم راجع به آنهاست و این به قول خودتان شعر با زندگی آنها مربوط می شد که من آن را اشتباه گرفتم.حالا اگه از دشمنان اینها و من هستی که در تهران راحت نشستی به شهدا و جانبازان توهین می کنی و با تو کاری ندارند اگه آدرست نزدیکم بود اونوقت مرد بودن مشخص می شد شماها به جای اینکه تمرکز فکریتان بر روی کارهای محوله تان باشد تا روزی درست بخورید به فکر سراییدن شعر! توهین به شهدا و جانبازان هستید لااقل اگر نمی خواهید کار کنید کنار بروید و جایتان را به افرادی تلاشگر بدهید که روزیشان با تلاش است نه اینکه مفت خوری کنند
آدرست مشخصه کدومه!!یه شماره تلفن بذار رو صفحه بذار تا مشخص بشه!
در ضمن آدرس من تهران پلاک پنج نیست که از طریق ایمیل فرستادی! من مرد مرد هستم و آدرسم را هم درست از طریق ایمیل گرفتی شما اون نبودیید!!

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

واقعا دیگه مسخره شده هر کس از راه می رسه برا خودش یک سری چرت و پرت میگه و اسمشو شعر میذاره حتما تو توهم خودشونو با شاعران نامی ایران در گذشته مقایسه می کنند شاعران نامی مشخصند و همه آنها را می شناسند چه اشعارشان در کتب ها نوشته شده موقعی که جانبازان و نام آوران و شهیدان که امروز شماها بر علیه آنها شعر میسرایید برای دفاع از نوامیس شما به رود اروند کنار برای مقابله با دشمن بی باکانه می زدند کشته شدند تا امروز اینها!!(گرغوص به اروند زدند از چه رو از آب جو ترسیده اند) یعنی از نظر اینها جانبازان و نام آوران دفاع مقدس باید آب جو و مشروب بخورند که دلاوریشان اثبات شود!!!راحت بنشیند و شعر بر ضد آنها بسرایند و بگویند ازعابرو نترسیده اند که با بی حجابی برخورد می کنند یعنی خودشان مشکل دارند من اگر مسئول بودم این سایت رو فیلتر می کردم
این افتخار من است که عبدالحسین پدر من نیز مانند سایرین دلاور در زمره جانبازان دفاع مقدس است پدر من عبدالحسین 71 سالشه و اون جای پدرشماست!و شما مانند یکی از فرزندان او هستید آن موقع شما را ترازویی سنجیدم و به دو تن از دلیران میرزاوند به نام ساکی میرزاوند و پتول میرزاوند رسیدم که در موقع قاجاریه زندگی می کردند! که سایتم راجع به آنهاست و این به قول خودتان شعر با زندگی آنها مربوط می شد که من آن را اشتباه گرفتم.حالا اگه از دشمنان اینها و من هستی که در تهران راحت نشستی به شهدا و جانبازان توهین می کنی و با تو کاری ندارند اگه آدرست نزدیکم بود اونوقت مرد بودن مشخص می شد شماها به جای اینکه تمرکز فکریتان بر روی کارهای محوله تان باشد تا روزی درست بخورید به فکر سراییدن شعر! توهین به شهدا و جانبازان هستید لااقل اگر نمی خواهید کار کنید کنار بروید و جایتان را به افرادی تلاشگر بدهید که روزیشان با تلاش است نه اینکه مفت خوری کنند
آدرست مشخصه کدومه!!یه شماره تلفن بذار رو صفحه بذار تا مشخص بشه!
در ضمن آدرس من تهران پلاک پنج نیست که از طریق ایمیل فرستادی! من مرد مرد هستم و آدرسم را هم درست از طریق ایمیل گرفتی شما اون نبودید!!

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

میدونستم اینقدر جرات نداری که آدرست رو بنویسی و یک شماره شماها لاف می زنید و غیرت در وجودتان نیست لقب زن جنده هم برای خودت مناسب است!؟ من و خانواده م از اصیل ترین مردم هستیم شماها مملکت را برای خودتان به یغما برده اید در تهران هستید و مسئولین حکومتی یک راست در حلقتان می ریزند و طایفه گرایی و قومیت گرایی می کنید و همه مملکت را برای خود و هم قومیت هایتان می خواهید امثال من و پدرم عبدالحسین میرزاوند دلیر مرد باید معترض باشیم که از این حکومت چیزی نصیبمان نشده و لااقل در موقع پادشاهان ایران اجداد من توانی داشتیم که شماها نتونید حقوق ماها را نابود کنید امثال شما امروز با این حکومت قدرت گرفته اید حکومتی که به اعتراض من رسیدگی نمی کند مشخص است در بس در اختیار شماها ست ماها که از این حکومت چیزی نصبمان نشده و اگر به جایی رسیدیم با تلاش و زحمت خودمان بوده است و مانند شماها و برخی دیگر در تهران که از شماها حمایت می کنند زمین املاک و غیره از این حکومت که نصیبمان نشده بخورید کیف کنید مشروب-تریاک و غیره مانندبرخی دیگر! من هم موافقم که اگر حکومتی بود باید جلوی امثال شماها را می گرفت که حقوق امثال مرا نابود می کنید

ببخشید
من هر روز به سایت و وبلاگ سر نمی زنم فکر کنم از تاریخ به روز رسانیش هم بشه این رو فهمید
البته ناگفته نماند که از شما بسیار می ترسم
چون دیگران را دسیسه حمله می کنید
جالب بود در جایی خواندم که شما دنبال اعاده حق جانبازانید
و خداوند هنوز همانقدر بزرگ است که تمام ترس مرا از شما می شورد و می برد
شما از جناح قدرت و حاکمه دارید صحبت می کنید معقولش این است که آدرس یا شماره بدهید
البته من فعلا قادر به جایی رفتن نیستم ولی اگر تلفن درستی از خود بدهید آدرس می دهم و خوشحال خواهم شد که پذیرایتان باشم

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

من هم به دلیل نمی تونم شماره بذارم شما که ادعا دارید از فردی نمی ترسید شما گفتید آدرس بده اونوقت میگی نمی تونم تمام حرفات متناقضه و دروغ!
من هیچ کدام از حرفام رو پس نمی گیرم در ضمن من نمی دونستم که شماها مثل خفاش هستید اینقدر جرات ندارید رو درو بشید و گرنه آدرس منزلم رو هرگز از طریق فرم برات ارسال نمی کردم

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

من از همون اول میدونستم بختیاری هستی پدرم عبدالحسین و من از این حکومت چیزی نصیبمان نشده که شما می خواهید از من طلبکار باشید دلیران میرزاوند همواره دلیر هستند و بیشتر مشکلتان به خاطر سایت دلیران طایفه میرزاوند است!

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

من از همون اول میدونستم بختیاری هستی عبدالحسین پدرم و من از این حکومت چیزی نصیبمان نشده که شما می خواهید از من طلبکار باشید دلیران میرزاوند همواره دلیر هستند و بیشتر مشکلتان به خاطر سایت دلیران طایفه میرزاوند است و کینه های دوران قاجاریه و رضاشاه پهلوی در دلشان هست!
در ضمن شعر شما بیشتر مربوط به گشت ارشاد و حکومت است و کنایه می شود که به داستان دلیران میرزاوند در دوره ی قاجاریه بر می گردد!

سلام
شما چقدر تند تند می نویسی و واب می دی
من به هیچ قومیتی توهین نمی کنم دلیران میرزاوند را که اصلا نمی شناسم ولی اقوامی را که می شناسم را هم بهشون توهین نمی کنم
گشت ارشاد مساوی با حکومت نیست انها دوچیز کاملا جدا از همند
شعر من در مورد ریا کاران و بادمجان دور قاب چینان است که ادعای هر کاری دارند و هیچ ازشان بر نمی آید

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

این شماره تلفنه منه ۰۹۳۷۷۴۶۱۱۶۵ ببینم مردش هستی در ضمن بیشتر اجساد شما در کنار آن قلعه و مناطق طایفه میرزاوند جامونده کمی دوران قاجاریه را مطالعه کن بعد بفهم که اعراب و طایفه میرزاوند فقط رو در رو می جنگیدند و مثل شماها نبودند و امروز حکومت جمهوری اسلامی مملکت ایران تمام ارگان ها را به دست شماها سپرده که از اون هم معترض هستید در حالیکه از این حکومت به من و پدرم عبدالحسین میرزاوند دلیر مرد اندازه ناخن نصیبمان نشده و با اینکه مجروح جنگی هشت سال دفاع از کشور است و مدام در تهران حقوق من و او را نابود می کنند چون این حکومت پارتی بازی برای امثال شماست در حالیکه اجدادش از نامی ترین افراد بودند که مثل آب خوردن آدم می کشتند اما امروزه این حکومت حکومت دشمنان میرزاوند و و رعیت ها شده

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

این شماره تلفنه منه ۰۹۳۷۷۴۶۱۱۶۵ ببینم مردش هستی در ضمن بیشتر اجساد شما در کنار آن قلعه و مناطق طایفه میرزاوند جامونده کمی دوران قاجاریه را مطالعه کن بعد بفهم که اعراب و طایفه میرزاوند فقط رو در رو می جنگیدند و مثل شماها نبودند و امروز حکومت جمهوری اسلامی مملکت ایران تمام ارگان ها را به دست شماها سپرده که از اون هم معترض هستید شما بختیاری ها از قدیم ایام از طایفه میرزاوند کینه دارند زیرا در گذشته با اینها ضربه زده و هرگز نتوانستند تلافی کنند اگر سایتی در مورد دلیران طایفه میرزاوند بنویسیم با آن مشکل دارند در حالیکه از این حکومت به من و پدرم عبدالحسین میرزاوند دلیر مرد اندازه ناخن نصیبمان نشده و با اینکه مجروح جنگی هشت سال دفاع از کشور است و مدام در تهران حقوق من و او را نابود می کنند چون این حکومت پارتی بازی برای امثال شماست در حالیکه اجدادش از نامی ترین افراد بودند که مثل آب خوردن آدم می کشتند اما امروزه این حکومت حکومت دشمنان میرزاوند و و رعیت ها شده

سلام الان دیروقاته حتما صبح فردا 14 فروردین زنگ خواهم زد

محمدتقی میرزاوند کارشناس مهندسی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

کذب می نویسید و دروغ سرا هستید و حتی جرات نداشتی که یک زنگ بزنی و فقط دنبال بهانه هستید حرامی های سگ صفت بختیاری شماها بی غیرت هستید و معلوم نیست به کدام ارگان و گروهک وابسته هستید و اگر زنگ می زدی دلیران میرزاوند را هم میشناختی شماها هویت و نصب پدریتان مشخص نیست
کوچولو خودت هستی و فعلا کوچولوهم شما هستید و اصلا حالت هم خوب نیست و هر فردی که این شعرمسخره را می بیند به آن می خندد تو متناقض نما هستی
برخلاف دروغ گفتن تو گشت ارشاد از حکومت جدا نیست و اگر حکومت جمهوری اسلامی وجود نداشت چیزی به اسم گشت ارشاد نیز نبود که جلوی یک عده را بگیرد و همه بی قید بودند پس چرا اینقدر می ترسی و فقط این مطلب رو پاک می کنی زیرا دروغت را آشکار می کند البته من هیچ عضویتی در این ارگان ها ندارم و دروغت را آشکار می کنم

فردی که چنین به قول خودش شعر مسخره بنویسد صد درصد یک آدم بی غیرت است شخصی با گشت ارشاد مخالفت می کند که این گشت به خانواده او گیر داده باشد. منکرات فقط جلوی زن ها و دختران بی حجاب را می گیرد و به آنها توصیه می کند که موهایتان را از نامحرمان بپوشانید تا باعث هوسرانی آنها نشوید خیلی ها مانند تو را دیدم که مخالف گشت ارشاد هستند و مردشان به زن وخانوادش توصیه می کند که با بی حجابی به خیابان بروند زیرا دوست دارند مردم آنها را ببیند و باعث افتخار برایشان است در ضمن اگر داستان ساکی میرزاوند و پتول میرزاوند را در سایت من مطالعه می کردی می فهمیدی که این به قول خودت شعرچقدر به آن شباهت دارد و میرزاوند هرگزترس نداشته و ترس و وحشت شایسته شماست و اگر وبسایت دلیران طایفه میرزاوند با تبار نیک را مطالعه می کردی می فهمیدی که دلیران چه کسانی هستند وعبدالحسین میرزاوند پدرم دلیر مرد خواهر زاده این دو فرد است پس چرا از جبهه فرار می کنی ومی ترسی!
شماره تلفن نوشتم و جرات زنگ زدن هم نداشتی نتونستی بیایی جبهه!این نوشته مسخرت هم هیچ فشاری به من نیاورده

Mahalia جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.autoinsurpolicy.com/

<url>http://www.carinsurancechoice.net/|car insurance quotes</url> ags <url>http://www.choosingautoinsurance.net/|cheap car insurance quotes online</url> %D

Bardo دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.comparequotesonline.net/

<url>http://www.getyourquotesonline.com/|cheap car insurance 27 and up for cheap</url> 72305 <url>http://www.mycarinsuranceprovider.com/cheap-car-insurance-oklahoma-city.html|Oklahoma professional liability insurance indemnity</url> %P <url>http://getmedonline.net/|viagra online</url> qup <url>http://www.qualityskincare.net/|mg accutane 40</url> mitmbl <url>http://www.mycarinsuranceprovider.com/|insurance quote cheap home</url> mxqqo <url>http://www.carinsuranceissue.com/|cheap car insurance</url> 751154

Jayden سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://cheapedpillsdrugstore.com/

<url>http://www.getafirmeerection.com/|viagra online offers</url> =-)) <url>http://www.edmedsguide.net/|sildenafil</url> gmd <url>http://www.medsmarkt.com/|viagra</url> 1642 <url>http://www.rightplacetobuymeds.com/|cyalis ps cher</url> 09008 <url>http://www.safetreatment.net/|treatment for copd</url> :O

Jodi سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.improveyourerection.com/

<url>http://www.onlinecollegeoffers.net/|online college</url> =-OOO <url>http://www.comparequotesonline.net/|car insurance quotes</url> %OOO <url>http://www.qualityskincare.net/|accutane</url> 16524 <url>http://choosecarinsurance.com/|cheapest auto insurance rates forum ky</url> :DD <url>http://www.bestautoinsurancepolicies.net/|car insurance quote</url> uteg <url>http://www.carinsuranceissue.com/|auto insurance quote</url> 24986

Vina چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://austininsuranceonline.com/

<url>http://insuranceinhouston.net/|car insurance quotes Houston</url> 6709 <url>http://www.mybestonlinecollege.net/|psychology degrees distance learning</url> ejvijr <url>http://carinsuranceindenver.net/|car insurance quotes CO</url> 887528 <url>http://www.buyautocoveronline.com/cheap-auto-insurance-OH.html|quote auto insurance Ohio</url> 730 <url>http://www.getyourquotesonline.com/|private insurance liability</url> >:D

Keischa چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.edtabletsshop.com/

<url>http://sandiegoinsuranceonline.net/|insurance car quotes San Diego</url> %-PP <url>http://philcarinsurance.com/|PA car insurance quotes</url> =-]] <url>http://www.aboutcarinsurancerates.com/|cheep car insurance</url> :-D <url>http://www.topcarprotection.com/|instant car insurance quotes</url> tab <url>http://www.leadingautoinsurers.net/auto-insurance-quotes-ohio.html|auto insurance online quotes Columbus</url> upuf <url>http://sanjoseinsurancequotes.net/|CA car insurance quotes</url> fxu <url>http://carinsuranceinsanantonio.net/|car insurance rate TX</url> zcjqga

Gracelyn پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://autoinsuranceinphoenix.net/

<url>http://sandiegoinsuranceonline.net/|car insurance quotes CA</url> 818 <url>http://www.mybestonlinecollege.net/|accredited online colleges</url> 6947 <url>http://www.leadingautoinsurers.net/|auto insurance quote</url> :[[ <url>http://www.comparequotesonline.net/|auto insurance</url> >:-PPP <url>http://philcarinsurance.com/|NJ car insurance</url> 4436 <url>http://www.insurcompanieslist.com|insurance quote for a 2009 ram in south carolina</url> tjue <url>http://sfcarinsurance.net/|car insurance quotes</url> ldehcv

Emmly یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ http://cheappricesforedmedicine.com/

<url>http://www.edtreatmentguide.net/|Generic Daily Cialis</url> :)) <url>http://cheapedpillsdrugstore.com/|buy viagra</url> :P <url>http://www.edcureon.net/|cheap cialis sale online</url> 610568 <url>http://www.getfreeinsurquotes.com/|quote term life insurance decreasing</url> =[[[ <url>http://www.buycheapedmeds.com/|buy viagra online no prescription</url> %-[[

Dotty دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://insuranceincolumbus.net/

<url>http://www.leadingautoinsurers.net/|auto insurance quotes</url> 874698 <url>http://www.topcarprotection.com/jacksonville-car-insurance-quotes.html|auto insurance exotic Jacksonville</url> 8444 <url>http://www.topcarprotection.com/|car insurance quotes pa</url> fzzbn <url>http://carinsuranceinsanantonio.net/|car insurance quotes San Antonio</url> ritzhl <url>http://www.topcarprotection.com/atlanta-car-insurance-quotes.html|best insurance for florida Georgia</url> gldwt <url>http://insuredcar.net/|public liability insurance definition</url> %-))

Betti چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.carinsuranceissue.com/

<url>http://www.lowpricetreatment.com/|cialis</url> 9905 <url>http://www.aboutcarinsurancerates.com/|car insurance quotes</url> tmdxd <url>http://wotarmory.com/|viagra for sale</url> leedn <url>http://www.mycarinsuranceprovider.com/cheap-car-insurance-houston.html|car insurance qoutes</url> =-(( <url>http://www.cheappillsfored.com/|ordering cialis online</url> qxn

Lizabeth دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.edtreatmentguide.net/

<url>http://www.edtreatmentguide.net/|buy generic cialis</url> dgdgcl <url>http://www.carinsurquote.net/|Texas auto insurance quotes</url> vsclb <url>http://www.topcarinsuranceproviders.net/|scanner insurance card</url> arte <url>http://cheappricesforedmedicine.com/|ordering Pfizer Viagra</url> 979009 <url>http://www.edcureon.net/|cialis tablets for sale</url> 59703 <url>http://www.safetreatment.net/|prednisone where to buy</url> 8-DDD

Symona پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://setantabetblog.com/

<url>http://www.onlinecollegeoffers.net/|online college rn</url> >:-DDD <url>http://www.carinsurancechoice.net/|public liability insurance broker</url> =((( <url>http://canadianaudiophile.com/|no prescription cialis</url> sxctfu <url>http://www.autoinsurpolicy.com/|cheap insurance australia</url> 099201 <url>http://setantabetblog.com/|order viagara online</url> >:((( <url>http://autoinsuranceguidance.net/|Free Car Insurance Rates</url> cpsky

Bella جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.getfreeinsurquotes.com/

<url>http://www.edtreatmentguide.net/|cialis vs viagra</url> >:-P <url>http://www.topcarinsuranceproviders.net/|cheap insurance quotes</url> zpkxbx <url>http://findyourdrugstore.net/|viagra online</url> 5496 <url>http://www.getfreeinsurquotes.com/|life insurance online</url> 0007 <url>http://www.medsmarkt.com/|viagra special offer</url> 6786 <url>http://www.buycheapedmeds.com/|viagra online</url> >:(((

Eternity جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.edmedsguide.net/

<url>http://cheappricesforedmedicine.com/|sildenafil</url> widi <url>http://findyourdrugstore.net/|viagra sales</url> 8-[[ <url>http://www.bestskincareproduct.net/|accutane thyroid disorders</url> 647 <url>http://www.onlineedrugs.com/|buy viagra</url> wfyxt

Yancy شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://findyourdrugstore.net/

<url>http://www.carinsurquote.net/|delaware auto insurance quotes</url> yzdww <url>http://cheapedpillsdrugstore.com/|viagra and cialis</url> wzhn <url>http://www.topcarinsuranceproviders.net/|liability insurance covers what</url> ohmrq <url>http://bestinternetdrugstores.com/|cheapest cialis</url> =O <url>http://www.bestskincareproduct.net/|accutane lawyers california</url> 8749

Spud جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ق.ظ http://www.safetreatment.net/

<url>http://www.getanonlinequote.net/|cheapest car insureance</url> :-[[ <url>http://cheappricesforedmedicine.com/|buy brand viagra online</url> zmw <url>http://www.helpforedonline.com/|buy brand Cialis online</url> %-D <url>http://www.bestskincareproduct.net/|accutane buy</url> 5000 <url>http://bestinternetdrugstores.com/|buy cialis</url> 5361 <url>http://www.safetreatment.net/|prednisone</url> ebl

buy cheap cialis online amex شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.rightplacetobuymeds.com/

This article went ahead and made my day.

free car insurance quotes in georgia جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.bestautoinsuranceservice.com/

IMHO you've got the right answer!

discont viara سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://cheapedpillsdrugstore.com/

The honesty of your posting is there for all to see

repairs car insurance چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.topcarinsuranceproviders.net/

Intelligence and simplicity - easy to understand how you think.

quotes car insurance شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.cheapestcarinsuronline.com/

Alright alright alright that's exactly what I needed!

performance auto insurance سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://autoinsuranceguidance.net/

Very valid, pithy, succinct, and on point. WD.

viagra online without prescription usa چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://bestedpillsonline.net/

I was so confused about what to buy, but this makes it understandable.

viagra cheap no prescription شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://findyourdrugstore.net/

Well I guess I don't have to spend the weekend figuring this one out!

nation wide insurance auto شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.sanfranciscoinsurers.com

At last, someone comes up with the "right" answer!

car insurance quotes pa دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.sanfranciscoinsurers.com

Got it! Thanks a lot again for helping me out!

infinity auto insurance شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ق.ظ http://www.transformbaltimore.net/cheap-auto-insurance.html

Great stuff, you helped me out so much!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد